عمل جراحی زیبایی و بررسی اصطلاحات مرتبط

عمل جراحی زیبایی از دیرباز مورد علاقه و توجه بسیاری از مردم بوده و از دوره‌های قدیم تا به امروز دستخوش تغییرات و تنوع وسیعی در سبک و روش جراحی و همچنین در میان نواحی مختلف صورت و بدن شده است، بیشترین جراحی‌های زیبایی اختصاص به ناحیه صورت داشته و البته بعضی از نواحی بدن نیز توسط عمل جراحی زیبایی می‌تواند دچار تغییراتی شود که مطابق با سلیقه افراد باشد. در این مقاله قصد داریم که انواع معروفی از جراحی زیبایی را معرفی کرده و به بررسی چگونگی انجام این عمل‌ها بپردازیم.

عمل جراحی زیبایی

انجام عمل جراحی زیبایی

عمل جراحی زیبایی یا جراحی پلاستیک باید توسط شخصی که اولا مدرک دکتری در رشته پزشکی را اخذ نموده و پس از گذراندن یک دوره تخصصی در رشته جراحی عمومی و کسب مدرک این دوره نسبت به اخذ مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک موفق بوده، اقدام نمائید. بنابراین برای انتخاب جراح پلاستیک خود باید دقت نمائید که پزشک مربوطه چنین مراحل پیچیده و تخصصی ای را در دوره های مربوطه گذرانده تا بتواند موفقیت عمل جراحی زیبایی را تضمین نماید.  

رینو پلاستی یا عمل زیبایی بینی

عمل جراحی زیبایی

رینوپلاستی یکی از معروف ترین و همچنین محبوب ترین نوع عمل جراحی زیبایی بوده و با تراش غضروف و استخوان بینی می تواند شکل و ظاهر بهتری به فرم بینی افراد بدهد. این جراحی زیبایی هم می تواند توسط متخصص گوش و حلق و بینی انجام شده و یا توسط یک جراح پلاستیک انجام شود.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397برچسب:عمل جراحی زیبایی, | 20:22 | نويسنده : Bahar |